In 2018 leverde rapper The Game een van die onopmerkelijke momenten af die zo krachtig zijn dat ze onvergetelijk worden. Hij deelde een foto op social media van zijn dochter, die een heel bijzondere pop vasthield - een handgeschilderde vitiligo pop van Colourful Goodies, geïnspireerd door topmodel Winnie Harlow.
Een bijzonder cadeau
De pop was geen willekeurig cadeau. Gecreëerd door doll artist Corine Klaasens, vertegenwoordigde deze prachtige creatie alles waar Colourful Goodies voor staat: diversiteit, representatie en de kracht om kinderen zichzelf te laten zien in hun speelgoed.
The Game zette er een hartverwarmende boodschap bij waarin hij oprichtster Ellen Brudet en haar initiatief prees. Hij benadrukte hoe essentieel het is dat kinderen zich kunnen herkennen in het speelgoed waarmee ze opgroeien.
Meer dan een post
De boodschap van The Game raakte veel mensen wereldwijd. Het was niet alleen een vader die zijn dochter verblijd, maar ook een statement over representatie en empowerment. Door deze post te delen, liet hij zien dat diversiteit in speelgoed geen luxe is, maar een noodzaak.
Impact op Colourful Goodies
Voor Colourful Goodies betekende dit moment ontzettend veel. Een internationale artiest die onze missie omarmt en deelt met miljoenen followers - dat is de krachtigste vorm van PR die er bestaat. Het zette ons weer eens op de kaart als pionier in inclusief speelgoed.
Wat Winnie Harlow betekent voor representatie in de modellenwereld, betekenen onze poppen voor kinderen die zichzelf willen herkennen. The Game's post toonde dat onze boodschap wereldwijd aanslaat.